dermanı yoktur bilirim*

Kalbin merkezine gelip kurulmuş, mazide kaldı dense bile halen orda olduğunu yer yer ufak kalp sızılarıyla hissettiren sevgili gibisin resmen MünücümJ Bambaşka bir konseptte, başka bir tema ile metin oluşturmak üzere oturdum bilgisayarın başına. Eda Baba Beni Vur’u söylemeye başladı. Ben kontrolsüzce sana yazdımCemal Süreya’nın “Ben senden başkasına kapı nasıl açılır bilmiyorum” dediği yerdeyim özetleJ Yok o metni de oluştururum da seninle bir kavuşmamız lazım evvelindeJ

Aklımızın ucundan dahi geçmeyen, karantina günlerinin içine düştük Münücüm, şu an oradan bildiriyorum. Bir kısmımız baya ruh sağlığını bozar düzeyde kendini, sevdiklerini bu salgından koruma telaşına düştü. Bir kısmımız yok ya bize bir şey olmaz hem var ya bizim DNA’mız çok sağlam olduğundan Türklerde görülmüyormuş kafasına ulaştı (hem de baya baya 0’dan 100km hıza 2,6sn de çıkan şahane bir araba gibi ulaştı) Bir kısmımız gerekli olduğu kadarıyla önlemini alıp evine çekildi. 

Ben üçüncü ekiptenim Münücüm. “Sürecin öğretileri nedir?” Yani neyi öğrenmeye yöneldiysen bu ara, onu tüm detaylarıyla öğretiyor süreç bence. “Evde ekmek yapmak da gayet kolay işmiş” de öğretisi olabilir. “Önem sırası listesi yap deseler 3 gün önce liste başına yazacağım pek çok şeyin naylon olduğunu gördüm” de öğretisi olabilir. Ben sanırım bu ara okuduklarımın da etkisiyle burada da ikinci gruba daha yakın hissediyorum. Haa bu demek değil ki kekler pastalar börekler çıkmazına ben katiyyen düşmedim. (Mümkün mü allasen MünücümJ) Düştüm tabi ki, fakat yapı olarak su içsem yarıyor tatlım ya, yapısında olduğumdan benim o çıkmazda uzun kalmam direkt obezite tedavisine giriş demek olacağından ruhun doysun tatlım çık bu tatlı krizlerinden dedim, kendimi felsefe kitaplarına verdimJ Mark Twain’in İnsan nedir? Kitabını okudum bugün. Pek çok şey için dış etkilerin öğretisi diyor, kitabı bitirdiğimden beri yaptığım her şeyi dış etkilerin öğretisi mi benim doğuştan gelen mizacımın ürünü mü diyerek değerlendiriyorum. Halen çıldırmadıysam, çıldırmanın aşırı yakın çizgisindeyim bilesin Münücüm. 

Buradan felsefi bir sohbete geçelim isterim tabi, ama fonda Funda Arar başladı, hani şu sözleri Ahmed Arif’in müziği Fikret Kızılok’un olan şarkısıyla. Uzun uzun konuşmakla, uzun uzun uzaklara dalıp düşünmek arasında kaldığımda ikinciyi tercih ediyorum bu sıralar ben. Susarak eşlik etmek istersen sosyal mesafeyi korumak kaydıyla buyur gel MünücümJ Şaka şaka sen herhangi bir mesafede durmasan da olur. Zira nerden baksan ülkenin mizah yeteneği yüksek twitter kullanıcılarından birinin de söylediği gibi; kiminle sosyal mesafeni koruyamıyorsan, ona aitsindir:p 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

yunus balıgı silüetindeki bulut

bir gün asklar biter :)